Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2016 19:48 - Авторското право в мрежата
Автор: pitashtia Категория: Други   
Прочетен: 873 Коментари: 1 Гласове:
2



Това стихотворение е писано  някъде 1984/5 година . Беше актуално тогава, но го публикувах когато се регистрирах в един сайт за поезия . Един ден  ми казаха ,че ще ме изритат , защото пародирах  една боза , като я направих още по-голяма боза  и такива неща . И понеже  повечето стихотворения не бяха никъде другаде публикувани , у мен възникна въпросът за аторсткото прово. Какво ще стане,  ако някой си присвои моите писания , и как ще докажа, че са мои след като вече съм изритан и изтрит. Затова копирах всичко  и забравих за това , а ето че се натъкнах на дозина стихотворения  пръснати из разни блогове , които са мои , дори на някои е посочен източника , но ИЗТОЧНИКА вече не съществува . Ако някой има мнение и опит по въпроса да коментира .

 Режим на тока

imageавтор: DID666

Отвънка навярно изглежда,
че някой със своята сянка се бие,
на пръсти брои и изрежда
и всъщност две сенки сме ние.

На газена лампа, опушена, щърба
пресмятаме чувства, заслуги, заблуди.
Със твоите трябва да се нагърбят
стотина хамали, пияни и луди.

Но аз съм напълно нормален
и мудно, като камила,
предъвквам факта печален,
че мантото не си го свалила.

Ако си тръгваш, върви си ! Фитилът
догаря и лампата пуши.
Две сенки отдавна със тебе сме, мила.
               От думи дойде ми до гуша.

 


Публикувано от Administrator на 12.11.2007 @ 14:11:39 

image

 

Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   DID666

image

image

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 1

image

 

Текстът е твой.
Нямаш право
на глас.

 

image

image

Опции


 image Отпечати текста

 image Изпрати текста

image

image

 

"Режим на тока" | Конфигуриране | 1 коментар | Търсене в дискусия

Коментарите са на публикуващият ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

 

Re: Режим на тока
от estir на 12.11.2007 @ 14:36:58
(Профил | Изпрати бележка)

ВПЕЧАТЛЕНА СЪМ .....


[ Отговори на това ]



Тагове:   авторско право,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lyubomircholakov - Авторското право възниква от мо...
06.05.2016 20:35
Авторското право възниква от момента на създаване на произведението.
Това е.
Няма значение дали някъде е регистрирано, публикувано и т. н. Достатъчно е да можеш да докажеш кога точно е създадено.
Щом са писани в средата на 1984-85 гг., ще е добре, ако тогава някъде са били публикувани. Иначе ще ти трябват тогавашните чернови, да се направи анализ на хартията и мастилата, или пък евентуално двама свидетели, които да са ги чели тогава и т. н. Ако решиш да се съдиш с някого, де...
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930